ÜZLETI FELTÉTELEK
Internetes portálkezelő
BEZŽILETKY, s.r.o.
Plavisko 2212/22
034 01 Ružomberok, Slovakia
Adószám: 52591549
Telefonszám: +36 70 741 4865
Felelős és kapcsolat:
Ügyfélszolgálat│10.00-16.00
Ing. Viliam Maslo
T: +36 70 741 4865
E: info@borotvanelkul.hu
1) A regisztrációról
Nyilatkozzuk, hogy az adatok csupán azonosításra szolgálnak a BEZŽILETKY s.r.o. cégben végzett vásárlás esetén, amely a www.borotvanelkul.hu. Az összegyűjtött adatokat harmadik feleknek nem adjuk át és más módon sem élünk vissza velük.
2) A rendelés fogadása és rendezése, az adásvételi szerződés
A vásárló rendelése adásvételi szerződés tervezetnek minősül, miközben az adásvételi szerződés a vásárló és az eladó ezen tervezet kötelező érvényű megerősítése kézbesítésének pillanatában köttetik meg (a rendelés kötelező érvényű visszaigazolásával az eladó részéről). Ettől a pillanattól kezdve a vásárló és eladó között kölcsönös jogok és kötelezettségek jönnek létre.
Az adásvételi szerződés megkötésével a vásárló megerősíti, hogy megismerkedett ezekkel az üzleti feltételekkel, beleértve a reklamációs feltételeket is, és hogy azokkal egyetért. Ezekre az üzleti feltételekre és a reklamációs rendre a vásárló megfelelő módon figyelmeztetve van magával a rendelés megvalósításával, és lehetősége van megismerkednie ezekkel.
Az eladó fenntartja magának a jogot, hogy a rendelés egészét vagy részét még az adásvételi szerződés megkötése előtt megszüntesse, az alábbi esetekben: az árut már nem gyártják vagy nem szállítják, vagy jelentős mértékben megváltozott a szállított áru ára. Amennyiben ilyen helyzet áll elő, az eladó azonnal kapcsolatba lép a vásárlóval, hogy megállapodjon vele az ezt követő eljárásról. Amennyiben a Vásárló már kifizette a vételár egy részét vagy egészét, az adott összeget visszautalják a számlájára, az adásvételi szerződés megkötésére nem kerül sor.
Az üzlet által elfogadott összes rendelés kötelező érvényű. A rendelés a kiküldése előtt visszavonható. Abban az esetben, ha a rendelés nem kerül a kiküldése előtt visszavonásra, és azt kiküldik, a rendelőtől kérhető az áru szállításával kapcsolatos költségek megfizetése. A rendelés átvételéről automatikusan tájékoztatva lesz elektronikus posta – azaz e-mail segítségével.
Rendelés törlése
Amennyiben a rendelést 12 órán belül törli, a rendelést megszüntetettnek tekintjük. A törlést e-mailben, illetve telefonon valósíthatja meg. A rendelés törlésénél meg kell adnia a nevét, e-mail címét és a rendelés számát.
3) Közfuvarozók általi szállítási módok
HU Csomagküldő Z-POINT PP a postaköltség 1197 ft
Futár - házhozszállítás a postaköltség 2044 ft
Rendelését a küldemény raktárunkból való feladásától számított 48 órán belül kézbesítjük. A küldemény csak az átvételkor reklamálható! FIGYELEM! Ha a csomag láthatóan sérült, vagy ha a védőszalag sérült, a reklamációt közvetlenül a futárszolgálatnál érvényesítse.
4) Ellentét az adásvételi szerződéssel – általános információk
Abban az esetben, ha a tárgy a vásárló általi átvételekor nem felel meg az adásvételi szerződésnek (továbbiakban „adásvételi szerződéssel való ellentét”), a vásárlónak joga van arra, hogy az eladó térítésmentesen és fölösleges késedelem nélkül a tárgyat az adásvételi szerződésnek megfelelő állapotba hozza, mégpedig a vásárló kérésének megfelelően, vagy a tárgy cseréjével vagy megjavításával; amennyiben ez az eljárás nem lehetséges, a vásárló a tárgy árából megfelelő kedvezményt igényelhet, vagy elállhat a szerződéstől. Ez nem érvényes, amennyiben a vásárló a tárgy átvételekor tudott az adásvételi szerződéssel való ellentétről, vagy ezt az ellentétet saját maga okozta. Az adásvételi szerződéssel való ellentét, amely a tárgy átvételétől számított hat hónapon belül nyilvánul meg, már a tárgy átvételekor is meglévő ellentétnek tekintendő, amennyiben az nem mond ellent a tárgy jellegének, vagy ha nem igazolódik az ellenkezője.
Az árura a törvény által meghatározott jótállási időt biztosítunk.
5) A Fogyasztó jogosult elállni a szerződéstől
Ha az adásvételi szerződést távközlő eszközök igénybevételével kötötték meg (internetes áruházban), a fogyasztó az áru átvételétől számított 14 napon belül elállhat a szerződéstől. Ilyen esetben a fogyasztó kapcsolatba lép az eladóval és lehetőség szerint írásban leírja, hogy eláll a szerződéstől a rendelés száma, a vásárlás időpontja és a pénz visszatérítéséhez szükséges számlaszám feltüntetésével. A pénz a cég székhelyén, készpénzben is visszafizethető. A szerződéstől való elállást legkésőbb a 14 napos határidő utolsó napján kell kézbesíteni. Bizonyos esetekben – figyelembe véve a körülményeket – a visszatérítési időszak meghosszabbítható, de legfeljebb a kézbesítéstől számított 30 nappal.
Ez a törvényi rendelkezés azonban nem fogható fel mint ingyenes árukölcsönzési lehetőség. A fogyasztónak, amennyiben kihasználja a szerződéstől való elállási jogát a teljesítéstől számított 14 napon belül, mindazt vissza kell szolgáltatni a szállítónak, amit az adásvételi szerződés alapján megszerzett. Amennyiben ez már nem lehetséges (pl. a köztes időszakban az áru tönkrement vagy felhasználták), a fogyasztónak pénzbeli kompenzációt kell nyújtania az immár nem visszaszolgáltatható dolgokért. Ha a visszaszolgáltatott áru csak részben sérült, az eladó érvényesítheti a fogyasztón a kártérítésre való jogát és beszámíthatja igényét a visszafizetett vételárba. Az eladó ilyen esetben köteles a keletkezett kárt bizonyítani. Az eladó a fogyasztónak ilyen esetben csak az ily módon csökkentett vételárat fizeti vissza.
A vásárlónak visszafizetendő vételárba az eladó legfeljebb az áru visszaküldésével kapcsolatos, ténylegesen felmerült költségeket számíthatja bele (fuvarozási költségek stb.).
A fogyasztó az alábbi szerződések esetén nem rendelkezik a szerződéstől való elállás jogával:
szolgáltatási szerződés, amelynek teljesítése a hozzájárulása alapján a teljesítés átvételétől számított 14 napos határidő előtt megkezdődött, olyan áru vagy szolgáltatás szállítási szerződése, amelynek az ára a pénzügyi piac ingadozásaitól függ az eladó akaratától függetlenül, a vásárló kívánsága szerint vagy személyéhez igazított áru leszállítása esetén, valamint gyorsan romló, elhasználódó vagy elöregedő áru esetében, hang- és videofelvételek és számítógépes programok leszállítására vonatkozó szerződés, ha a vásárló megsérti az áru eredeti csomagolását, újság, lap és folyóirat leszállítása, játékok vagy szerencsejáték esetében.
6) Szállítási és kézbesítési feltételek
Minden küldeményt egészen a kézbesítésükig követünk, ezzel igyekszünk megelőzni a kézbesítés során esetlegesen keletkező problémákat.
Mit kell tenni az áru visszaküldésekor:
• Töltse ki a reklamációs űrlapot.
• Készítse elő a küldeményt az alábbiakban leírtak szerint.
• Az árut, amelyet a címre fog visszaküldeni, az alábbi leírás szerint az ön által kiválasztott fuvarozóval küldje vissza.
A küldemény előkészítése
A küldeménynek teljesnek kell lennie (a tartozékokkal és az összes dokumentációval együtt) és abban az állapotban, ahogy azt a kézbesítésnél átvette. Kérjük, hogy mindig használjon csomagolópapírt vagy kartondobozt, hogy a szállítás során ne kerülhessen sor az eredeti csomagolás összeragadására, összeírására vagy egyéb módon történő elértéktelenedésére. Az árut ne küldje utánvéttel. Javasoljuk, hogy az árut biztosítsa be. A pénzt rendszerint a küldemény átvételétől számított 5 munkanapon belül visszafizetjük a bankszámlára (amit ne felejtsen el feltüntetni).
7) Fizetési módok
A fizetési mód lehet utánvéttel vagy bankkártyával.
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
Card Pay – platobné karty VISA / VISA ELECTRON / MAESTRO / MASTERCARD / DINNERS CLUB / DISCOVER bankkártyák – az árut a bankszámlára beérkező kifizetést követően fogjuk kiküldeni
Az Ön “BEZŽILETKY, s.r.o. ”-ja
Az Üzleti Feltételek 2020.10.28-től visszavonásig érvényesek. Vásárlóknak szóló információk: az üzleti feltételek módosítása esetén azok az üzleti feltételek érvényesek, amelyek a vásárlás napján voltak érvényben.